User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.10.2008 / 02:26
Haku:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > phillips dtr 7005+plustv paketti =ei saa kanavia näkymään/muuta ihmettelyä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Phillips DTR 7005+plustv paketti =ei saa kanavia näkymään/muuta ihmettelyä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Enoxol1
Newbie
_
3. heinäkuuta 2008 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mulla tosiaan sellanen ongelma että en saa kaikkia kanavia näkymään joiden kuitenkin kaiken järjen mukaan pitäisi näkyä.

Kysymys 1:
Mulla näkyy normikanavien lisäksi esim. Sub juniori ja MTV3 Max kanavat (+pari muuta), mutta sitten kaikki kanavat joita oikeesti haluisin kattoa, esim. musa tv ei taas näy! Plussa tv:n sivuilla lukee että mulla pitäs kaikkien kanavien kuitenkin näkyä.. Mielestäni mulla ei edes ole mitään lapsilukkoja tuossa, eli osaisiko joku valottaa minua hieman miten saisin vian korjattua?

Kymysys 2:
Huom. Kanavien jotka eivät näy kohdalla tulee sellanen ihme logo kuvaruutuun. Siinä on punanen kysymysmerkki ja valkonen tikku-ukko (jos oikein tulkitesen tätä kuvaa) niin osaako kukaan sanoa mitä tämä tarkoittaa, kun en nopialla pläräilyllä ohjekirjastakaan tietoa tästä löytänyt.

Kymysys 3:
Sitten viimisenä niin mitenköhän tota mun boxia päivitetään vai tekeekö se sen itestään jotenkin antennin kautta, kun ei ohjeissa oikeen siitäkään mitään ollut?!

Dont stop there!
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. heinäkuuta 2008 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nollaa vastaanotin ja tee uudelleenasennus.
Enoxol1
Newbie
_
4. heinäkuuta 2008 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
palautin tehdasasetuksille, niin lähti ne kanavat pois kokonaan valikoimista.. :(
Junior Member

1 tuotearvio
_
4. heinäkuuta 2008 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tee nyt uudelleenasennus (sis maakohtaiset valinnat+kanavien haku). mihin antenni on muuten suunnattu?
Enoxol1
Newbie
_
7. heinäkuuta 2008 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auta ja itseasiassa nyt ei ole kanvavalikossakaan enään nuita kaikkia kanavia, esim. MTV:tä.. Vaikka ettii uusiks ni ei auta.. Ei tietoa tosta antennin suunnasta, se on ilmeisesti parivuotta sitten asennettu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2008 @ 20:37

Mainos
_
__

_
sankas
Newbie
_
8. heinäkuuta 2008 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän aiheesta ohi kysyen; onko mahdollista siirtää tiedostot PC:lle ja polttaa DVD levylle tällä digiboksilla?
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > phillips dtr 7005+plustv paketti =ei saa kanavia näkymään/muuta ihmettelyä

Multimedia: AfterDawn.com | AfterDawnin keskustelualueet
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit | Blasteroids.com (engl.)
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | Gaming downloads | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2008 AfterDawn Oy