1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

did i get banned??

Discussion in 'Xbox 360 - Modding & Hacking' started by hackerdog, Nov 23, 2007.

  1. hackerdog

    hackerdog Member

    Joined:
    Nov 23, 2006
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    xbox 360

    idk if im banned or not but when i try the check xbox live connection it fails on xbox live when i select details on it, there are none i press Y for status codes and it gives me them

    does anyone know if im banned...i got it modded...:(
     
  2. yzrider22

    yzrider22 Regular member

    Joined:
    Mar 7, 2007
    Messages:
    403
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    What are the codes it gives?
     
  3. hugomod

    hugomod Member

    Joined:
    Aug 21, 2007
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    I doubt it man.

    Also I have the blaster 360 and whenever I play backups I flash it to IX1.2 and unplug the ethernet cable, then when I want to play live I restore it back to original. Do you think there is a way of them catching me????????
     
  4. xbubbax

    xbubbax Regular member

    Joined:
    Feb 28, 2007
    Messages:
    162
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
  5. hackerdog

    hackerdog Member

    Joined:
    Nov 23, 2006
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    yeah i have that o well thx for that guys shit!!!!!
     
  6. hackerdog

    hackerdog Member

    Joined:
    Nov 23, 2006
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    one more question well i ordered live by credit card so it will renew each month if im banned does it cancels automaticlly or do i have to still call?
     
  7. xbubbax

    xbubbax Regular member

    Joined:
    Feb 28, 2007
    Messages:
    162
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    no they will still take your money....your gonna have to cancel the acct.
     
  8. hackerdog

    hackerdog Member

    Joined:
    Nov 23, 2006
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    k thx for everyones help
     
  9. vinny13

    vinny13 Guest

    What happens when you get banned? Is there any way of getting back online?
     
  10. tjudy973

    tjudy973 Member

    Joined:
    Nov 21, 2007
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    all it does is ban your console it doesn't ban your account so if u have another xbox360 then u can still play.
     

Share This Page