1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

how right can one person be

Discussion in 'Windows - P2P software' started by THEDICE, Feb 21, 2004.

  1. THEDICE

    THEDICE Member

    Joined:
    Sep 20, 2003
    Messages:
    79
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    i used to use kazza a lot and it was allright, and id read the forums and think wow dela has a really bad attitude about kazza it seems fine to me, whys he so pissed but ive been using emule now for about 2 weeks and ive got to admit it makes kazza look like toss.dela you were right about everything you said about kazza and thats rare when i say that.dont be stupid dont waste youre time with the others go for the donkey network quality is the word.youll find it no matter what if you look hard enough (just about).
     
  2. darthnip

    darthnip Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 9, 2003
    Messages:
    2,894
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    yep, good old Dela. Thats my boy. Allthough sometimes refered to as the "Irish Looney", he's a very bright young man. You should check out IRC.
     
  3. Dela

    Dela Administrator Staff Member

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    8,949
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    118
    THEDICE, cheers man :) I'm glad u realise the truth about that stupid Kazaa. Kazaa's only aim is to make a profit! eMule is not a business, its free aswell and doesnt contain the shitty spyware and adware that sharman is using on kazaa to make a profit off people! Darth is right though, IRC is where u should go now! I restrict p2p only for things i canrt find using other methods, i dislike p2p because its just, ah i dunno lol

    Darth, "Irish Looney"? well I could be a boring bastard too if that would suit ;-)
     
  4. darthnip

    darthnip Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 9, 2003
    Messages:
    2,894
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    oh come on now, this aint the first time you've been called the irish looney. I could have said boring bastard too, but that wouldn't have been nice :)
     
  5. DaOsT

    DaOsT Regular member

    Joined:
    Nov 6, 2003
    Messages:
    709
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Yeah I agree irc rocks I finally started getting somewere on saturday after fooling aound with it off n on for over a year and have downloaded a few gigs so far at stunning speeds compared to p2p

    I am converted
     
  6. darthnip

    darthnip Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 9, 2003
    Messages:
    2,894
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    hehe cool, one more for the dark side :)
    you should come and idle in our channel, bring all yer friends.
     
  7. safc_66

    safc_66 Regular member

    Joined:
    Aug 27, 2003
    Messages:
    356
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Yep, been tinkering with IRC for a few days, difficult at first, but worth the graft. Quick and clean (so far, lol). Speeds are great compared to anything else i've used.

    Dene
     
  8. ABMone

    ABMone Guest

    HaHa...Oh

    I thought that was funny.
     
  9. darthnip

    darthnip Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 9, 2003
    Messages:
    2,894
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    hey, it's what we do...and we're damn good at it!! :)
     

Share This Page