1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Medal of Honor: Heroes 2

Discussion in 'Sony PSP - Games' started by micks, Dec 2, 2007.

  1. micks

    micks Guest

    anybody played Medal of Honor: Heroes 2 or nows where i can get review of the game thanks
     
  2. marlino23

    marlino23 Regular member

    Joined:
    Apr 1, 2007
    Messages:
    2,821
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    ign.com/gamespot.com

    OR simply type in Medal of Honor 2 review at your buddy google.
     
  3. LUFFYPSP

    LUFFYPSP Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2007
    Messages:
    1,531
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    its quiet great but socom's the best...anyway u should try yourself...
     
  4. glenquag

    glenquag Regular member

    Joined:
    Mar 7, 2007
    Messages:
    1,879
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Which SOCOM are you talking about? I hope not Tactical Strike.. FTB 2 was great though! I don't really like the Medal of Honor or Call Of Duty games on PSP because FPS in general suck on PSP. There's no second analog stick.
     
  5. bigbadp

    bigbadp Member

    Joined:
    Oct 6, 2007
    Messages:
    59
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Love medal of honour on the PC. Still play most days onlines. As previous due to controls hate it on the PSP. Game wise its ok. Ive played it online on the PSP but the controls spoil it.
     
  6. LUFFYPSP

    LUFFYPSP Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2007
    Messages:
    1,531
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    i mean FTB2...its quite easy lol to play FPS in psp but not as comfortable as using analog...
     
  7. marlino23

    marlino23 Regular member

    Joined:
    Apr 1, 2007
    Messages:
    2,821
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    I dunno why but I prefer FTB(1) to FTB2. Only thing I'd like from FTB2 is all the customization.. I love the gameplay in the first one though. The FPS are alright on PSP.. but just alright (for the reasons glenquag mentioned). PSP would be so much better.. one analog missing could mess alot of games up really badly.

    (Nice sig. luffy, haha :p )
     
    Last edited: Dec 5, 2007
  8. LUFFYPSP

    LUFFYPSP Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2007
    Messages:
    1,531
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    @marlin - thknxsx lol...man i didnt try the FTB(1) yet.but getting it r8 now...
     
  9. glenquag

    glenquag Regular member

    Joined:
    Mar 7, 2007
    Messages:
    1,879
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Yeah, I never gave it a shot either. I wish they did a FTB 3 instead of tactical strike, or at least made TS better..
     
  10. LUFFYPSP

    LUFFYPSP Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2007
    Messages:
    1,531
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    yeah u r r8...tactical strike is really taking its name as its gameplay,we need to tactically prepared on the whole team before we can strike,n it was really troublesome.i want to control myself n then give orders to our comrades,tht way is cooler...
     
  11. kikzm33z

    kikzm33z Regular member

    Joined:
    Aug 21, 2007
    Messages:
    1,911
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    WTF is an FPS LOL...

    BTW, I think that Socom absolutely sucks =)
     
  12. marlino23

    marlino23 Regular member

    Joined:
    Apr 1, 2007
    Messages:
    2,821
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    FPS-First Person Shooter

    **Marlin sighs** Ah, I tell you this way too much.. but you weren't good at SOCOM :) Therefore you didn't like it! It's kick-ass. SOCOM FTW!!!!!
     
  13. LUFFYPSP

    LUFFYPSP Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2007
    Messages:
    1,531
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    yeah kikz, i'm gonna agree with marlin for SOCOM lol...its a kickin ass!!!
     
  14. kikzm33z

    kikzm33z Regular member

    Joined:
    Aug 21, 2007
    Messages:
    1,911
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    I gave Socom FTB2 3 chances, but I don't like it and it took me like 6 hours to D/L because I was using a torrent...
    MoH forever dudes
     
  15. marlino23

    marlino23 Regular member

    Joined:
    Apr 1, 2007
    Messages:
    2,821
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Play FTB1 :) It's alot easier, I liked it more then the second one cuz I'm better at that one!
     
  16. glenquag

    glenquag Regular member

    Joined:
    Mar 7, 2007
    Messages:
    1,879
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Haha people underestimate SOCOM so much it's stupid. It's my favorite game series I've ever played hands down.
     
  17. LUFFYPSP

    LUFFYPSP Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2007
    Messages:
    1,531
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    i've tried SOCOM FTB n as marlin said,yeah it's easier thn FTB2..havent complete it yet though...i like MOH too but sometimes it can be boring lol...
     
  18. glenquag

    glenquag Regular member

    Joined:
    Mar 7, 2007
    Messages:
    1,879
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Play it online.. that's where the actual funs at. I wish the PSP had a second analog stick.
     
  19. LUFFYPSP

    LUFFYPSP Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2007
    Messages:
    1,531
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    i see...badly enough my region didnt have online compatibilites so thts why i dont know..but i'll install wireless conn. i think...
     
  20. kikzm33z

    kikzm33z Regular member

    Joined:
    Aug 21, 2007
    Messages:
    1,911
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    MOH online is like drugs...

    It gets you high(?) and you get addicted to it :p
     

Share This Page