1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Michael Jackson LMAO!!

Discussion in 'Safety valve' started by bbmayo, Mar 23, 2005.

  1. bbmayo

    bbmayo Active member

    Joined:
    Oct 31, 2004
    Messages:
    5,088
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    96
  2. geestar20

    geestar20 Active member

    Joined:
    Mar 5, 2004
    Messages:
    2,995
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    I thought he had a bad back??? CHICKA OOHHH.. HEE HEE
     
  3. venomX05

    venomX05 Regular member

    Joined:
    Jan 18, 2005
    Messages:
    1,026
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    LOL! That was too damn much!...

    :)

     
  4. RedAnt

    RedAnt Regular member

    Joined:
    Jun 11, 2013
    Messages:
    195
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Now thats funny shit.
     
  5. bbmayo

    bbmayo Active member

    Joined:
    Oct 31, 2004
    Messages:
    5,088
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    96
    Isn't it though.. I actually LMAO at work when I saw that :)
     
  6. clouser

    clouser Guest

    this is got to be the funniest stuff iv seen all day hahahaha.
     
  7. philipman

    philipman Regular member

    Joined:
    Oct 20, 2004
    Messages:
    913
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    That was very good
     
  8. Toiletman

    Toiletman Active member

    Joined:
    Jul 8, 2003
    Messages:
    1,477
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    ROFLMAO, wicked stuff.
     
  9. Mick69

    Mick69 Guest

  10. venomX05

    venomX05 Regular member

    Joined:
    Jan 18, 2005
    Messages:
    1,026
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    @Mick69

    Ok...now that first one was just plain SCARY!

    LOL!

    and the second...that is just plain wrong!

    ;)
     
  11. Mick69

    Mick69 Guest

  12. venomX05

    venomX05 Regular member

    Joined:
    Jan 18, 2005
    Messages:
    1,026
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    HOLY CRAP!!!

    THAT WAS TOO FUN!!!

    Going to have to put that one in my favorite...I started ROTFL when I saw him standing there, then the alarm went off, and he pulled out the net launcher!

    That was GREAT!

    BTW...damn skippy he is one scary dude. He was much cooler a long time ago.

    Now he is just...ahem...a confused little boy.

    ;)
     
    Last edited: Mar 25, 2005
  13. Mick69

    Mick69 Guest

    heh...yep, so wrong but yet so very fun at the same time :)

    HEY! that just reminded me of another MJ clip:. http://madblast.com/funpages/view.cfm?id=10562

    LOL i could go on all day
     
    Last edited by a moderator: Mar 25, 2005
  14. venomX05

    venomX05 Regular member

    Joined:
    Jan 18, 2005
    Messages:
    1,026
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    ROTFLMAO!!!!!

    So true...so true!

    Poor boy is just friggin' confused, never mind the black or white!

    LOL!
     
  15. Mick69

    Mick69 Guest

    heh...dead on with that comment m8

    it doesnt even matter if he beats the charge for his current trial....to quote chris rock "we loved michael so much, we let the first kid slide, 'hey leave him alone, the kid made billie jean'.....but another kid!! another f**king kid!!! im through with michael..im done". that pretty much sums it up for MJ these days. the fans that still support him are obviously delusional.
     
  16. venomX05

    venomX05 Regular member

    Joined:
    Jan 18, 2005
    Messages:
    1,026
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    True...very very true.

    I am honestly tired of it on the news.
     
  17. Mick69

    Mick69 Guest

    amen to that

    the trial has turned into a kind of 'media circus' for lack of a better phrase....but then again, its still good for a laugh ;)
     
  18. venomX05

    venomX05 Regular member

    Joined:
    Jan 18, 2005
    Messages:
    1,026
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Yeah, it is funny as hell.

    I remember when he came in late, from having that bad back, and someone at work said that he should stop picking up those kids, that's why his back was hurting!

    I couldn't stop laughing at that one!

    LOL!

    ;)
     
  19. Mick69

    Mick69 Guest

    haha classic...im sure MJ will be the butt of alot more jokes for years to come ;)
     
  20. venomX05

    venomX05 Regular member

    Joined:
    Jan 18, 2005
    Messages:
    1,026
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Yes...our childrens, childrens, childrens, will forever be talking about MJ.

    LOL! No pun intend on the children's part!

    ;)
     

Share This Page