1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Chat Thread (Keeping Pointless Pap out of Legitimate Threads!!)

Discussion in 'Safety valve' started by Evastar, Aug 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 7thsinger

    7thsinger Regular member

    Joined:
    Oct 17, 2007
    Messages:
    3,605
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    48
    GM
    Not bad at 170 clicks. Keep it going. My '92 Metro (3 cylinders of raw power) is at 135,000 but is on it's second motor. The original owner locked it up, probably trying to pass a grain truck, LOL.

    Big howdy to everyone!
     
  2. onya

    onya Guest

    Still lurking here and there Eva don't worry lol. Speaking of freezing..we've had a couple of shockers in the last month or so. The cold snaps rumble down the Blue mountains and bam, it hits us for a six. The whole of the Sydney basin gets a wake up call no one needs. Back to early thirties soon I hopes, the kids haven't made much use of the pool this year so far. Tell you what though, one hot day and then a rain storm brings out those bloody frogs again. Can't sleep a wink with all the racket and carry on. The cold snap put the brakes on their little efforts for a while at least... hahaha (sods).
    Oh and apologies with regards to the plane. As soon as JT get's off that bender, it will be next year...lol.
    Ahhh well, thems the breaks I guess..and I was sooo looking forward to show you guy's how to use zinc cream!
     
  3. Icanbe

    Icanbe Guest

    What was the size of those motors, about 1 litre and about 50 to 60 hp?
    Had a friend a few years ago who put a turbo out of a 6.2 litre disel truck on his metro, needless to say his motor didn't live long either.
    Yes he was pretty nuts. LOL
     
  4. 7thsinger

    7thsinger Regular member

    Joined:
    Oct 17, 2007
    Messages:
    3,605
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    48
    Yep, 1 Liter; about 63hp if memory serves. If i turn on the radio, i have to downshift. Lol.
     
  5. Ripper

    Ripper Active member

    Joined:
    Feb 20, 2006
    Messages:
    4,961
    Likes Received:
    13
    Trophy Points:
    68
    You said anal.

    *chuckles*
     
  6. 7thsinger

    7thsinger Regular member

    Joined:
    Oct 17, 2007
    Messages:
    3,605
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    48
    Lol. Way to make an entrance Ripper. Hehe.
     
  7. ZoSoIV

    ZoSoIV Active member

    Joined:
    Oct 24, 2007
    Messages:
    4,123
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    yeah bro it is super clean!

    [​IMG]
     
  8. Ripper

    Ripper Active member

    Joined:
    Feb 20, 2006
    Messages:
    4,961
    Likes Received:
    13
    Trophy Points:
    68
    I try my best X)
     
  9. pyrite

    pyrite Member

    Joined:
    Aug 15, 2008
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Nice truck! :)
     
  10. Ray92

    Ray92 Regular member

    Joined:
    Jul 18, 2007
    Messages:
    783
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Hey all

    I decieded to join this thread

    How's everyone doing

    @ZoSoIV - Congrats on the milestone
    No wonder the pic is so blurry XD

    Love the truck though, that is a really nice ride (or whip if you prefer ;D)
     
  11. rav009

    rav009 Active member

    Joined:
    Nov 14, 2005
    Messages:
    2,206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Alright?
     
  12. greensman

    greensman Regular member

    Joined:
    Dec 7, 2004
    Messages:
    4,019
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    I think so but you'd have to ask my MD and PHD to really know... hehehe. :p And you ravvy?? ;)

    ...gm
     
  13. Evastar

    Evastar Regular member

    Joined:
    Apr 17, 2008
    Messages:
    1,658
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Poor creaky! lmao!!!

    The dvb boxes all went down in england today. The forums are flooded with people asking for codes. He can't close the threads fast enough! Lucky they haven't gone down in ireland yet or the whole site would be swamped!
     
  14. creaky

    creaky Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 14, 2005
    Messages:
    31,683
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    96
    Eva... Indeed.

    arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....


    [​IMG]
     
  15. Evastar

    Evastar Regular member

    Joined:
    Apr 17, 2008
    Messages:
    1,658
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Well i know it's your favourite forum of the whole site! ;)

    By the way, there's a few up in the dvd section as well for some strange reason! ;)
     
  16. Icanbe

    Icanbe Guest

    Been reading a few of them, Poor creaky going to have a stroke.
    We'll miss you LOL!!!
     
  17. creaky

    creaky Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 14, 2005
    Messages:
    31,683
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    96
    B******S!!

    cheers
     
  18. Evastar

    Evastar Regular member

    Joined:
    Apr 17, 2008
    Messages:
    1,658
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    By the way creaky, you do realise most people aren't home from work yet?

    I'd say around seven o'clock, maybe eight - that's when it'll really kick off! ;)
     
  19. creaky

    creaky Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 14, 2005
    Messages:
    31,683
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    96
    I know, ARGGHHHH.
    At least i have a legitimate reason to not be at work!

    /frustration leaked out there, oops :)
     
  20. Evastar

    Evastar Regular member

    Joined:
    Apr 17, 2008
    Messages:
    1,658
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    There must be a couple of hundred threads! Madness!

    Anyway, did you guys in the US have a nice thanksgiving? :)
     
    Last edited: Nov 28, 2008
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page