Hey All, Lately I've been getting the following error from DVD Decrypter within RipIt4Me. Here's the screen shot of the error: I've been getting this error routinely, on every disc I run it(RipIt4Me) on for the past month. I have the last version of RipIt4Me and DVD Decryptor on my system. Some of the discs I've been getting the error on I don't believe have the latest decryption, hence my delimema. Any help/suggestions would be appreciated!
Don't know if it makes a difference! Try Tools -> Settings -> Device -> uncheck Disable Media Change Notification -> OK.
Oooooh, You get kisses! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch! Smooch!
I'm guessing that did the trick buddy. attar do you feel violated in some way?? lol. Just shows you that sometimes the obvious cure isn't so obvious all the time. I'll know how to do this if I ever run into the problem myself. Thanks attar. ...gm